5 Nisan 2015 Pazar

SÖYLEYECEĞİMİZ DUALAR












          Ey Rabbimiz fakirden asla yüz çevirmemeye ve küstah kuvvete diz çökmemeye yetecek kadar güç ver bizlere


          Ey bütün mahlukları yaratan Rabbim dünyada misafiriz  götüremeyeceğimiz şeylere kalbimizi bağlatma bizi bu dünyaya meylettirme


         Allah; ım kapında sadakatle gelip duran iflas etmiş bu fakir kuluna lütfunla kerem eyle senin herşeye gücün yeter


         Ey bütün varlıklara hükmü geçen Rabbim beni şükreden kullarından eyle şefkatli ve merhametli kıl


        Ey rahmet ve kudretiyle belaları ve musibetleri kaldıran Rabbim bizleri cehennem azabından koru


        Ey dilediği kulunun tevbesini dilediği gibi kabul eden Rabbimiz bizleri kabir azabından koru


       Ey gökleri yoktan ve benzersiz bir şekilde yaratan Rabbim sen her türlü noksan sıfatlardan münezzehsin bizleri koru


        Ey izzet ve celal sahibi kalpleri halden hale çeviren Rabbim bizim kalbimizi de islam imanı üzerine sabit kıl


        Ey acı içinde kıvrananlara merhamet edip yardım eden Rabbimiz bizim de sıkıntılarımızı rahmetinle gider


         Ey yarattıklarında dilediği kabiliyet ve nimetleri dilediği kadar veren Rabbim bizim de rızkımızı bol ve bereketli eyle


          Rabbimiz bize eşlerimiz ve çocuklarımızdan gözümüzün nuru salih bir nesil ihsan eyle ve bizi takva sahiplerinden kıl


         Ey çok bağışlayan Rabbim hata ve günahlarımızı bağışla onları tekrar işleme gafletinden bizleri uzak eyle


         Ey alemlerin hakimi bahtına düştüm sana sığınıyorum sana hizmetkarım ve senin rızanı diliyorum


        Ya Rabbi her mevsimde yarattığın nimetlere bakarken bizlere varlığını hatırlatacak iman şuurunu nasip eyle


        Allah; ım zatını inkar edenlerin her türlü kötülük ve şerlerinden sana sığınıyorum


        Ey sonsuz nimetler ve cömertlik sahibi olan Rabbim bize cennet kokuları koklat onun nimetlerinden bizi rızıklandır


        Ey elem ve zararları kullarının üzerinden kaldıran Rabbimiz biz mümin kullarını cehennem ateşinden koru


       Ey Rabbimiz bizleri kalbi nefsine aklı midesine hakim olan ve lezzeti zatına şükür için isteyen kullarından eyle


         Her varlığın her hareketinden bilgi sahibi olan Rabbim bizi her türlü haramı işlemekten muhafaza eyle


          Yarattığı her canlıya nimetler lütfeden Rabbimiz bizleri kulluğuna kabul ve cehennem ateşinden muhafaza eyle


          Ey kullarını aydınlatıcı Rabbim sıfatlarının ve sevgili habibinin hürmetine bizleri kabir karanlığında nurlandır






              Allah; ım ben senin ilmin gereğince senden hayır istiyorum ve senin kudretinle senden kuvvet istiyorum. Senin büyük fazlından diliyorum çünkü senin gücün her şeye yeter benim gücüm yetmez sen her şeyi bilirsin ben bilmem ve sen bütün gaybları kemal üzere bilensin . Allah; ımeğer bu düşündüğüm iş dinim hakkında yaşayışım ve işimin akıbeti hakkında hayırlıysa onu bana kolaylaştır sonra bu işten bana bereket ver yok eğer bu iş benim dinim için yaşayışım için işim akıbeti için kötüyse onu benden çevir. beni de ondan çevir hayır nerede ise onu bana takdir buyur. Sonra beni ona razı kıl.


                                                 AMİN





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder